منتدى كوردستان الاول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى كوردستان الاول

أهلا وسهلا بكم في منتدانا الكوردي باللغة العربية و بكل مشترك و بكل زائر و 1000 هلا هلا بيكم وننتظر مشاركاتكم و نتقبل مقترحاتكم براحة الصدر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجمل نكات تموت من ضحك هاهاهاهاهامن2016

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جامبو جبار
عضو مجتهد
عضو مجتهد
جامبو جبار

ذكر
بلدك : لامكان الافي قلبك
المهنة : صياد الارهاب

اجمل نكات  تموت من ضحك  هاهاهاهاهامن2016 Empty
مُساهمةموضوع: اجمل نكات تموت من ضحك هاهاهاهاهامن2016   اجمل نكات  تموت من ضحك  هاهاهاهاهامن2016 Icon_minitime12007-07-03, 05:33

الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب:بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا مرة مذي ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل... قال لزمايله شفتوا الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قالهم انا اصطادت عندها أرنب ...... راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال .... راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قالهم شفتوا العمود اللى هناك ده؟ قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش
عة أتجوزت واحد مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
شخصيته مهزوزة ... ركبتله أريال مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .....فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م...... راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته!!

جبل بيرس
Admin
جبل بيرس

ذكر
بلدك : عراق/كوردستان
المهنة : بياع كلام
الهواية : سبع صنايع والبخت ضايع

اجمل نكات  تموت من ضحك  هاهاهاهاهامن2016 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجمل نكات تموت من ضحك هاهاهاهاهامن2016   اجمل نكات  تموت من ضحك  هاهاهاهاهامن2016 Icon_minitime12007-07-04, 19:46

عاشت الايادي

اجمل نكات تموت من ضحك هاهاهاهاهامن2016
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-